Thursday, February 10, 2011

Nasihat daripada yang berpengalaman-

Hello all readers......
Entry awal ni untuk kawan aku, merangkap follower pertama EKSPRESI CINTA DIRIMU.
Sebelum tu, terima kasih ye kerana telah buat aku & rakan2 yang lain terpedaya dengan kata2 anda.
Aku ni menggelabah cari bahan untuk assignment baru kita rupa2nya submit next week.
Anda sangat kejam!!!!
Entry ni gak khas untuk kau sebab selalu dilamun cinta.
Semoga pilihan kau kali ni adalah pilihan tepat hingga ke akhirat.(ayat skema )
Aku tahu kau memang tulus dalam hubungan yang kau bina tapi kau juga perlu berhati-hati.


Perkara ke-2 yang aku nak kongsi hari ni ialah berkenaan someone yang kongsi cerita dia dengan aku.
Aku nampak perubahan kau lebih tulus & sanggup beri komitmen kepada si 'W'.
Memang tak mustahil untuk dia tinggalkan gf dia yang suka cari perhatian lebih+publisiti+mengada-ngada+mulut longkang tu sebab hubungan mereka baru nak mencecah 2 tahun. (orang lelaki betul2 sayang gf mereka apabila hubungan mencecah 3 tahun)
Namun, kau tetap kena berhati-hati & jangan menaruh harapan yang tinggi kepada si 'W'.
Beri si 'W' ruang untuk berfikir apa yang terbaik untuk dirinya sebab kita akan dipertemukan
dengan pasangan yang salah sebelum bertemu dengan pasangan yang tepat.
Apa yang lebih penting ialah jadi diri kau sendiri...(",)




2 comments:

  1. chayokkk....kirana
    pepehal u mmg best...
    miss u always kay...

    ReplyDelete
  2. hi babe...
    thanx 4 ur support
    & viewing my page.
    miss u too...

    ReplyDelete