Tuesday, February 8, 2011

Dari kami kepada kalian~

Buat kalian...

Terima kasih atas didikan kalian kepada kami sejak kecil.
Aku masih ingat selang beberapa hari aku mesti dirotan sehingga usia aku menjangkau 18 tahun.
Semua itu untuk menjadikan aku manusia yang lebih berguna dan sempurna.


Buat kalian juga...
Ketahuilah bahawa anak-anakmu tidak pernah berubah hati dan tetap menjadi diri kami sendiri.
Namun,,,boleh tak sekiranya perselisihan di antara kita berakhir kerana aku terlalu letih dengan semua ini.
Walaupun kami jauh, namun kalian dekat di hati kami.

Buat kalian...
Kami akui kami bukanlah anak-anak yang baik.
Di mata kalian kami tidak sesempurna anak orang lain kan..
Kami sedar akan kekurangan kami..
Namun,,,tolonglah fahami dan selami perasaan kami juga.


Buat kalian...
Maafkan kesalahan kami..
Kami tidak mahu lagi terus bertelingkah dengan kalian.
Dan janganlah terus berfikiran negatif terhadap kami.


Kami sayang kalian..



No comments:

Post a Comment