Thursday, February 17, 2011

Cerita UNIVERSITI - 2nd part

Semalam aku kisahkan cerita universiti semester 1. Hari ni aku nak sambung cerita universiti semester 2 dengan gaya rambut 'bob' yang popular waktu ni.

















Ni kenangan aku dengan housemate. Dari rakan sama aras kat kolej, bertukar kepada housemate.
Lokasi: Fakulti Komunikasi & Pengajian Media
Tema: Pink




Aktiviti riadah bersama housemate.
Lokasi: Tasik Shah Alam



Aku & groupmate untuk kelas debat Bahasa Malaysia. Waktu ni kami sertai debat ala parlimen.
Lokasi: Fakulti Kejuruteraan Mekanikal
Tema: Pink




Hari keluarga bersama rakan fakulti.
Lokasi: Agrolodge, Bukit Cerakah.



Aktiviti explorace. Memang adventures.

Ogeyh...Berakhir sudah kisah kenangan aku semasa semester 2.
Aku akan sambung cerita semester 3 lain kali.

No comments:

Post a Comment