Wednesday, February 16, 2011

Cerita UNIVERSITI - 1st part

4 Hari aku tak blogging memandangkan sibuk dengan window shopping (tapi tak shopping apa2 pun..)3 hari aku meronda merata-rata tempat hanya untuk merehatkan minda. Hari Valentines....Tiada apa2 yang istimewa..(Layak ke aku nak menikmati keistimewaan..???)

Hari ni post aku khusus untuk menyingkap memori silam. Kisah kenangan aku di universiti sejak 3 tahun yang lalu...
KISAH SEMESTER 1


Ni kenangan aku dengan rakan2 waktu join English Debate antara fakulti..Memang pengalaman yang berharga. Waktu ni aku baru minggu ke-2 kat Uni.



Ni aktiviti santai dengan rakan2 sefakulti & sekolej aku. Masa sem 1 nak ke mana2 pun naik public transport.Heheheh..GIGIH~

Berlainan kelas & program tapi ngam. Waktu ni aku & rakan2 sefakulti sertai lawatan ke Kelantan & Terengganu.Melawat Taman Tamadun Islam-

Mungkin agak pelik kenapa aku bertudung waktu lawatan ni.. Sebenarnya lawatan sambil belajar ni adalah under subjek Tamadun Islam& Tamadun Dunia iaitu subjek wajib Uni.


Hurm...ni sweet moment yang tak dapat aku lupakan. Majlis sambutan pelajar sem 1 di fakulti aku. Aku & rakan kuliah.

Rumah Amal Siraman Kasih, Rawang - Antara assignment aku untuk subjek Sosiology.


Bersama anak-anak yatim yang menghiburkan.


Ni antara kenangan & pengalaman yang mahal, apabila salah seorang dari rakan aku bagi aku kepercayaan untuk menjadi usher program bagi dinner kolejnya. Apa yang istimewa ialah kolej ni merupakan kolej kediaman pelajar lelaki. Waktu majlis ni, aku & rakan aku yang kat sebelah tu je perempuan..Special kan...(",) Terima kasih buat pena eletrik.

Next time aku sambung cerita untuk semester 2 ...

No comments:

Post a Comment