Friday, February 18, 2011

Control Emo~

Yang tertinggal
Hanya gambarmu
Di meja kamarku
Ditemani dua puisi
Tentang lara hati

Engkau adalah
Yang terindah
Sepanjang hidupku
Luka meruah
Semua telah berlalu
Yang tersisa
Rinai tawa mu
Di sudut benak ku
Seperti kau
Masih di sini
Larut di pelukku
(asik terngiang2 lagu ni lately)


Sepatutnya aku pulang ke habitat asal hari ni. But i've changed my mind last minute. Learn from previous mistakes maybe.
Betul kata orang..Nak buat sesuatu biar bermula dengan niat.
Sekarang aku dah perbetulkan niat aku.
Jangan ikut hati, nanti diri sendiri rugi.
Sebab ikutkan hati, a few weeks ago waktu aku nak pulang ke habitat asal, aku jadi orang yang sangat clumsy.
Padahal, itu bukan attitude aku.
Drive thru KFC, dah bayar, tapi aku boleh blah macam tu je tanpa pick up apa yang aku order.
Lepas tu, nasib baik aku disedarkan oleh adik aku & serta-merta
aku reverse.
Boleh macam tu????
Benda ni tak pernah berlaku dalam hidup aku.
Dan aku akan pastikan, tak akan berlaku lagi.

Bukan tu je, masa aku nak pick up someone, aku boleh lalu jalan yang salah banyak
kali padahal aku dah tahu itu memang laluan yang salah.

Aku perlu hentikan segala 'keterujaan' yang tidak berasas lepas ni.
Now, I won't repeat the same mistakes.
RELAX and CHILL




No comments:

Post a Comment