Friday, October 19, 2012

Tentang Kita

Selamat subuh..
Happy morning..
Saya tak peduli kalau blog saya bukan tutorial blog macam orang lain.

Saya ada kisah saya sendiri.
Anda punya hak untuk memilih.
Tinggalkan jika tidak suka, teruskan jika suka.
Take it or leave it?
Kadang kala itu adalah keputusan yang paling sukar dibuat dalam kehidupan ini.

TGIF!
Disebabkan terlalu sibuk dengan kehidupan baru, sampai tidak terluah dalam blog ni.
Semoga harapan baru akan memberi sinar baru buat selama-lamanya.

Dah lama saya menanti awak.
Someone that have high sentimental value.
 Pertemuan kita telah merubah kepercayaan saya pada lelaki.
Selama ni, saya dah hilang kepercayaan terhadap lelaki.
Tapi kehadiran awak telah membuat saya membang stereotype saya yang kurang berasas.

"Kalau kita rasa apa yang kita rasa, kita pasti rasa apa yang kita rasa"

Tak sangka quote movie AKU TERIMA NIKAHNYA bagi kesan kepada kita.



With Love,

miszkirana

No comments:

Post a Comment