Saturday, June 11, 2011

Lelaki idaman versi asal dari kampung-

Hello dear readers-(◕‿◕✿)

Kisah MR. A tu sebenarnya cuma mimpi aku je..

Mesti ada yang confused kan.
Aku tak pernah minta untuk mimpi benda2 yang jiwang macam tu...
Tapi mimpi tu datang sendiri.
Kira datang tak diundanglah...Ngee~

Aku nak cerita sikitlah pasal lelaki idaman.

Tak salah kalau wanita seusia aku ada
boyfie yang lebih berusia (2,3tahun pun boleh)
Lepas tu, lelaki tersebut asal dari kampung..(pun boleh, sebab saya akan terima awak seadanya)
Tapi bekerja di bandar, dan memiliki
mind set yang urban.
Then, mak ayah dia stay kat kampung, dah tua.(aku tak kesah pun kalau kena jaga diorang)
Sebab, bila aku sayang seorang lelaki tu, aku akan sayang keluarga dia sekali.
Itu yang penting kan..
Lelaki yang lebih berusia dan dari kampung biasanya pandai ambil hati orang tua, dan jaga
hati aku juga.
Atleast adalah bertolak ansur dalam hubungan...
Lelaki yang lebih berusia biasanya lebih matang dan
concerned terhadap pasangannya.
Sesekali teman yang tersayang balik kampung, jumpa mak dan ayah dia.
Jumpa adik-beradik dia..
Gelak tawa bersama, masak sama2, tonton tv sama2, barulah ada kemesraan.
Dan lebih best bila mak dan ayah dia sayang kat kita...(◕‿◕✿)

Apa yang penting sebenarnya ialah sikap dan keperibadian seorang lelaki.
Kemesraan dengan ahli keluarga, hubungan yang direstui sememangnya indah-



3 comments:

  1. : wahh kita pun suka kalau dapat somebody yang macam kriteria kirana ni. kita punya buah hati pun macam tu jugak. he so nice to me also to his family..

    ReplyDelete
  2. heheheh...ye ke?
    sangat beruntunglah awk...
    mesti die very understanding kn???
    hurm...i pray 4 ur happiness..

    ReplyDelete
  3. : haa kirana pun, kita doakan yang terbaik buat awak..

    ReplyDelete