Thursday, June 9, 2011

Awak~MR. A ♥♥♥

Saya tak sempat nak ucapkan terima kasih pada awak, waktu awak kalungkan rantai emas ni.
Masih segar di ingatan saya, saat angin bertiup, helaian rambut menyapa pipi, awak menarik tangan saya.
Awak tersenyum, membawa saya ke atas titi di tengah2 pantai. Masa tu saya terkejut sebab awak sangat
loving. Serta-merta rantai emas yang saya pakai sekarang awak kalungkan ketika itu. Dua loket berbentuk hati adalah abjad pertama pada nama kita.
Saya sangat terharu. Saya terpaku.
Awak memandang sayu.
Adakah awak yang saya cari selama ini?


2 comments:

  1. : woah, kirana dah bertemu seseorang. nanti jangan lupa update cerita cinta anda seterusnya ye. saya menunggu dan berdoa yang terbaik buat kirana :)

    ReplyDelete
  2. Hi miss boo...
    Tu sbnarnye mimpi jela...
    Tapi mcm realiti rasenye...
    heheheh...
    Thanx 4 comment-

    ReplyDelete