Monday, March 11, 2013

Suku Tahun Pertama 2013

Kebelakangan ni, macam2 masalah menimpa.
Lepas jatuh dan tersungkur, aku cuba untuk bangkit semula dan bina kebahagiaan atas kekuatan sendiri.
Memori 2012 yang menyakitkan masih sukar dilupakan.
Membina bahagia tak semudah memetik bunga di taman.
Pelbagai dugaan ditempuhi.
Dengan harapan segala kesakitan akan berakhir.
Aku harus kuat untuk tidak lagi menoleh ke belakang sama ada side aku ataupun side 'dia'.
Aku janji lepasni aku tak kan ungkit lagi dah perkara lalau yang selalu menjadi punca perbalahan.
Sebab terlalu banyak masalah dengan orang sekeliling, menstabilkan kewangan, kerjaya dan hubungan
aku sampai lupa menjaga kecantikan sebagai seorang wanita.
Bila tengok balik gambar2 3,4 tahun lepas, berbeza dengan diri aku yang tak terurus saban hari.
Ya Allah, berilah kekuatan padaku menempuhi hari2 yang mendatang.
Semoga aku mampu kembali ceria, ketawa dan bahagia seperti dulu.



No comments:

Post a Comment