Wednesday, April 4, 2012

C.I.N.T.A

Aduh....
Ini kah namanya cinta??

Sakit rasanya menanggung cinta...

Wakakakaka...Jiwang tak boleh blah!
Jiwang...Tak salah pun..Asalkan aku tak nyusahkan orang!

Weiiii........Nak kongsi pasal cinta lah hari ni.


3 perkara buat aku sedar aku dilamun cinta:

  1. Selalu berkhayal
  2. Suka senyum sampai ditegur orang sekeliling.
  3. Kenyang memanjang.


 
3 tanda aku ada feeling:

  1. Berdebar semacam bila berjumpa/terjumpa
  2. Diam seribu bahasa sebab aku malu!
  3. Asyik memerhati.

3 perkara buat aku jd positif dalam cinta:

  1. Jadi orang yang lebih rajin.
  2. Pro-aktif dalam kerja seharian.
  3. Tidur dengan lena sebab happy.
 
3 perkara yang aku cari daripada seorang lelaki:
 
  1. Kasih sayang
  2. Tanggungjawab
  3. Menghormati
 
1 perkara yang membezakan seseorang lelaki:
 
KOMITMEN YANG DIBERIKAN
 
 

No comments:

Post a Comment