Wednesday, July 18, 2012

aku & perkahwinan

Assalamualaikum........

Topik: Kahwin.

Insyaallah bila sampai masanya..
Maka saya akan berkahwin.

Hakikatnya, kahwin dari persepsi saya ialah tanggungjawab.
Komitmen.
So, saya tidak memandang perkahwinan sebagai perkara yang mudah.
Dalam usia pertengahan 20-an,
rata2 wanita telah pun melalui fasa itu.

Terlalu banyak perkara yang perlu difikirkan sebelum mengambil
keputusan untuk berkahwin.
Kita hanya merancang, Allah yang menentukan..
Cousins terdekat ada yang dah pun mendirikan rumah tangga.
Tak kurang juga, rakan2 lama.
Rakan2 baru.
Rakan2 bloggers.
Kad undangan diterima silih berganti.

Saya ada matlamat saya sebagai seorang bujang, sebelum 
membina hidup berdua dengan insan tersayang.

Insyaallah..Masanya akan tiba.
Perlu melengkapkan diri dengan ilmu dunia & akhirat.
Sebelum beralih ke fasa yang baru.


With love,

@miszkirana



No comments:

Post a Comment