Friday, May 18, 2012

GRADUATION STORY PART 2

Hallo .............

Ada beberapa perkara tentang Kirana yang ingin dikongsikan.

1. Semalam saya dah janji yang saya akan update the next part of my graduation story,
so I make my promise as a truth.
Sebab saya benci orang yang hanya berjanji tapi
tak melakukan.

2. Saya pantang dicabar ~

3. Saya mesti lakukan apa yang telah saya rancang
sebab USAHA ITU TANGGA KEJAYAAN.
Sebab USAHA yang mengubah nasib seseorang
selain kehendak-NYA.

Sebenarnya, part 2 of my graduation story berkaitan dengan pre-graduation photoshoot saya.

Lokasi: Beberapa buah tempat di sekitar Putrajaya.
Hari: Ahad (13 Mei 2012)

Jom, check out some of the photos yang saya selected from 
400++ photo yang di~shoot..





















Credit kepada Mr.Photographer.
Sesekali sentuhan seni awak sangat berseni..;-)



Okay guys..

Wit Love,

Idealistik Kirana


2 comments:

  1. Wahhh lawanya macam model.
    Taniah again dear kirana :)

    ReplyDelete
  2. thanks once again cik sheila..
    biase2 je ni..

    ReplyDelete