Saturday, January 14, 2012

pertama kali...............

Haloooooooooooooo..............
Last Thursday aku dapat 1st assignment @ Sk Jalan U3, Subang Perdana.
Ni berkaitan dengan video korporat untuk klien company aku.
So, satu majlis sumbangan daripada klien aku kepada pelajar Pend.Khas sekolah ni
telah diadakan.

Perkara yang betul2 buat aku rasa hiba bila budak2 kurang upaya ni buat persembahan.
Mereka menyanyikan lagu "Terima Kasih Guruku".
Serious bertakung air mata aku.

Selain tu, ni pengalaman pertama aku interview orang beserta Microphone.
Banyak yang aku pelajari.




Uncle Ramaiah videoman hari ni.




Antara cenderahati kanak2 kurang upaya yang aku beli~

LIRIK LAGU SELAMAT PAGI GURUKU

Pagi ku cerah ku matahari bersinar
Kugendong tas merahku dipundak

Selamat pagi semua kunantikan dirimu
Di depan kelas mu menantikan kami

Guruku tersayang
Guru tercinta
Tanpamu apa jadinya aku

Tak bisa baca tulis
Mengerti banyak hal
Guruku terima kasihku

Nyatanya diriku kadang buatmu marah
Namun segala maaf kau berikan

Selamat pagi semua kunantikan dirimu
Di depan kelas mu menantikan kami

Guruku tersayang
Guru tercinta
Tanpamu apa jadinya aku

Tak bisa baca tulis
Mengerti banyak hal
Guruku terima kasihku

Nyatanya diriku kadang buatmu marah
Namun segala maaf kau berikan

No comments:

Post a Comment