Sunday, January 30, 2011

Ekspresiku,Ekspresimu~

Hello......(",)


(",) SMILE,SMILE, and SMILE.
-I'm a little bit gediks when i saw my fav cartoon character - =D

Ekspresikan cinta dalam diri anda bila membaca post di blog saya...^_^
Sebab saya selalu mengekspresikan cinta di hati saya setiap kali update blog saya.
Semua ni dari pengalaman masa lalu saya, teman-teman dan pengetahuan yang saya ada, saya kongsikan bersama anda.

Bercerita soal ekspresi...
Ekspresi memang boleh menggambarkan perasaan seseorang
NAMUN
bukan sepenuhnya perasaan di hati manusia tergambar melalui ekspresi wajah.
Mungkin 70% daripada apa yang ada pada perasaan tergambar melalui ekspresi.

Ini satu hakikat...
Yang terselindung dan yang tersirat itu namanya RAHSIA.
RAHSIA milik setiap orang.

Oleh itu,,, terutamanya bagi wanita...
Adalah penting untuk mengenali teman anda
bagi mengelakkan anda hanyut dalam angan-angan sendiri.
Berhati-hati itu penting sebelum anda memberi hati kepada orang lain....





No comments:

Post a Comment