Thursday, December 30, 2010

DUNIA ITU LUAS~

30 DISEMBER ….Tiba-tiba aku tersedar yang dunia sebenarnya luas. Selama ni aku terlalu mengecilkan skop pandangan dan pemikiran aku. Hilang keyakinan diri. Pandang rendah pada diri sendiri.

Sebenarnya aku yang merasa diri aku terlalu kerdil ..(IMBAS BALIK ENTRY AKU YANG DOLU2).Aku rasa aku tak punya apa yang perlu dijadikan cerminan kepada orang lain.

Aku juga suka percaya yang terbaik itu hanya ada SATU. Rupa-rupanya aku yang tidak membuka ruang kepada diri aku untuk melihat bahawa yang terbaik ada lagi.

Sekarang ni aku dah malas nak plan secara serius berkenaan masa hadapan aku. Aku kena ingat yang jodoh dan rezeki ketentuan tuhan. I believe that it will come naturally.

Apa yang kita ada hari ni belum tentu menjadi milik kita satu hari nanti. Tapi apa yang kita tak ada hari ini, tak mustahil menjadi milik kita satu hari nanti.

* Now i Know That i need sumone to makes me cheerful!

No comments:

Post a Comment