Monday, March 12, 2012

Wikends Gathered with famiLY

Hi All..............................

CeRITa wikends aku :
Sabtu: hari lepaks DI rumah ayah bonda.
Ahad: Hari bersama Keluarga ..sAMBUT kEDATANGAN ahli keluarga side papa aku.
al-maklumlah baru berpindah ke KL and sedara - mara pun datang berkunJung.
dari siang Sampai tengah malam.sesekali buat gathering Memang meriah.

aktiviti aku sekadar tolong masak sikit2 dan melayan keRenah cousins aku yang masih Kanak2..

Petang tu aku bawa kanak2 ni pergi mandi swimming pool..
BiasAlah.kanak2 memang gemar dengan air.
lebih2 lagi ade slide kat pool tu..
SerOnok lah melayAN kERENah budak2..
teringat masa aku kanak2, senior cousins layan kereEnah aku..

some of the pictures:



Cousins Aku , anak adik papa aku..elyn yg sweet & Gurlish..

On the top: Bihah yg lasak & slumber!

Enjoy spent time denGan keluarga..ramai lagi yang tak dapat masuk dalam gambar sebab tuan Rumah
KeleTihan...hahahahah...

Thank you semua sebab sudi datanG...


No comments:

Post a Comment