Thursday, December 29, 2011

Kisah aku dan memori itu

Tinggal kenangan


Sebelum aku buat internship di sini, tak pernah aku duga akan ada kenangan seindah yang aku peroleh.Esok adalah hari terakhir aku. Semua yang aku lalui di sini, akan kekal terpahat dalam memori aku.

Kawan2 memang best.  ♥♥♥ 
Perkara yang berharga bagi aku (di luar bidang kerja) bila dapat join futsal & join tournament. Benda tu 1st time dalam hidup aku. Atleast aku ada effort untuk cuba sesuatu yang baru kan?

Kepada korang yang tak pernah jemu belanja aku makan, thank you so much..Aku tak mampu membalasnya. Korang layan aku terbaikk, walaupun aku cuma praktikal kat sini.

Kepada kawan2 perempuan yang ajar aku pasal make-up,dress up, cinta, masa depan & kerjaya, bimbingan korang akan aku praktik kan.

Akhir sekali, kepada semua yang pernah nasihatkan aku pasal kerja, pasal agama, pasal hidup, terima kasih dan aku akan ingat semua pesanan tu.

Bagi aku, benda yang paling berharga aku belajar:
1. Macam mana nak guna telefon office dengan betul. *Thanks awak sebab ajar saya cara tekan button kat phone tu slow2..
2. Macam mana nak guna mesin Konica Minolta printer+photostat+scan+fax yang serba canggih tu.
3. Macam mana nak buat filing.
4. Apa perlu buat kalau ada client collect cheque.
5. Macam mana nak uruskan cheque deposit.
6. Macam mana nak post courier dengan Skynet.
7. Macam mana nak entertain and manage guest yang visit gallery.


Okeh............Sekian..Terpaksa aku melangkah pergi kerana aku bukan siapa2.........!☹ ☹ ☹

No comments:

Post a Comment